fredag, desember 27, 2019

Dagbok 2019: 27.desember

Klokka er no 19.55, temperaturen på trappa er + 3 grader, og det som var is i går, er vatn i dag.
Eg sov veldig godt sist natt til tross for at eg vakna mange gonger. Dei som les bloggen min har sjølvsagt lagt merke til at eg har hatt problem med søvnen i seinare tid, det har mellom anna samband med at eg verker i armane, spesielt når eg er i ro.
Eg hadde vaska opp og rydda i går kveld, så eg låg frampå med godt samvit, og eg hadde ingen planar å realisere. Har ikkje vore lenger i dag enn ut i garasjen og henta ved. Fyrte godt i omnen før middag, sidan har varmepumpa greid jobben.
Sette meg ned i godstolen ei stund, og då sovna eg igjen, og på ettermiddagen sat eg og høyrde Storytel-bok ; trur eg sovna litt då også.
No har eg tenkt å halde meg vaken resten av kvelden, for det er mykje å sjå på TV. Eg kjeder meg ikkje i det heile tatt om eg er åleine, eg har TV, blad og bøker, og PC-en.
Marit og eg har kontakt på data kvar dag; når vi ikkje har vore i lag i dag, er det blant anna fordi ho er bestemor-barnevakt i dag.
Eg har huset fullt av mat, så eg har ikkje vore på butikk i dag, tvilsomt om det blir tur i morgon. Det kan no hende eg får lyst på ein tur ut. 
I dag åt eg restar frå i går til middag, men der er meir att.
Sette på ei maskin med klesvask i dag, det er om lag det einaste eg har gjort. Eg føler at eg er veldig lat, men håper at energien kjem tilbake snart. Ønsker alle blogglesarane ei fortsatt god jul, og svart feirer vi nyttår.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...