torsdag, desember 19, 2019

Dagbok 2019: 19.desember

Klokka er no 17.40, temperaturen er + 4 grader og det regnar. Håper det regnar ifrå seg før jula kjem.
I dag har eg gjort så å seie ingenting- og då meiner eg INGENTING. Eg har gått her og pusla, fyrt i omnen og vore på data. Eg venta på posten, for eg tenkte det kom ein hentelapp-då skulle eg vere klar å køyre ned og hente pakken men s det enno var lyst. Posten kom, men ingen lapp i dag heller.
På føremiddagen hadde eg tatt ein telefon til ei venninne i Bergen, og det einaste som var i postkassa i dag var eit kort frå systera hennar. Litt pussig samantreff.
Ragnhild hadde sagt ho ville stikke innom i dag eller i morgon, då ho ikkje hadde kome før det begynte å skymast trudde eg ikkje ho kom før i morgon, men akkurat då kom ho. Ho ville ikkje ha verken vått eller tørt, så vi sat berre og prata ei stund.
I morgon er det fredag, så då må eg vel ta meg saman, kanskje handle litt, eller gjere noko anna nyttig. Men det meste må gjerast nærmare jul.Eg har litt dårleg samvit fordi eg ikkje er stressa framfor jula-men kva kan eg gjere? Ikkje så mykje. Har ikkje ein gong snø å moke.
Eg kjem ikkje til å skrive verken julekort eller -brev. Det blir med helsingar her på bloggen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...