torsdag, desember 12, 2019

Dagbok 2019: 12.desember


Klokka er no 18.00, temperaturen er + 4 grader C, og det regnar og blæs litt. Ikkje direkte julestemning ute, men isen og snøen forsvinn etter kvar, trur eg. Det er "tungt" vêr som gjer at eg får mest lyst til å sove både dag og natt. Då Marit og eg kom att frå Vik i dag litt før klokka 15 var det nesten mørkt. Eg lengtar etter at sola skal snu, så dagane vert lengre og lysare.
I dag skulle eg på trening klokka 12.30, og det vart ikkje mykje gjort før den tid. Men eg fekk no dusja og vaska håret om ikkje anna.
I dag kom vi ikkje for seint på treninga slik som tysdag. Marit går både tysdag og torsdag, men eg går berre tysdagane. Det var sidan fysioterapeuten ikkje skal vere der komande tysdag at eg vart med i dag. dermed trefte eg litt andre folk enn dei som eg vanlegvis møter. Men det er alltid kjekt på treninga, sosialt også, der snakkar ein med alle anten ein kjenner dei eller ikkje.
Både Marit og eg hadde ærend etter teninga. Ho skulle på apoteket, eg skulle sende post i butikk, og begge skulle vi handle litt mat. Derfor vart klokka bortimot 15 då vi var heime att. Det var mykje folk på ALTI og på vegane, enda det berre var torsdag.
Då eg kom heim måtte eg ete litt "middag" og etterpå sette eg meg inn til dataen for å betale rekningar, blant anna. Men eg vart så trøtt at eg heldt på å sovne med haka på tastaturet. Når eg har det slik er det berre å sette på TV, sette seg i godstolen og sove. Det blei gjort i dag også. Og så er det brått kvelden og for seint til å gjere noko som helst anna enn å strikke.
Marit kjøpte potteplantar på Europris i dag, men eg har så mange plantar i blomst akkurat no. Skal prøve å vente i det lengste med å kjøpe amaryllis, slik at dei er passeleg utsprotne i jula. Viss det blir bra vêr i morgon kan det hende Marit og eg tek oss ein tur på gravene, ingen vits å legge på kransar etc. viss det er storm og uvêr. Eller er det fredag den 13. og vaskedag.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...