onsdag, desember 11, 2019

Dagbok 2019: 11.desember

Klokka er no 17.20, temperaturen er + 4 grader og det regnar litt. Det er ein del is på tunet, men vegane er nesten berre når ein kjem ut av Starevegen; her er det både is og snø på gata.
I dag hadde eg tenkt å bake litt, så eg hadde laga meg ei handleliste.
Eg var ikkje så veldig morgonfrisk i dag så det gjekk ei stund før eg kom meg på butikken.
Eg har ikkje alt for store planar, men i dag hadde eg tenkt å bake julebrød og så steikte tørre vaflar. Det siste var noko eg fann på for eg rekna med at det var lettvint. Og det var det. Og det heile var godt tima for vaflane og brøda var ferdige i samme minutt. Ja, eg har aldri vore flink å bake, og blir det vel ikkje heller, så eg trur at viss eg skal ha meir småkaker, så kjøper eg dei ferdige.
Etter at eg hadde rydda opp på kjøkkenet og sett på oppvaskmaskina, laga eg meg middag av restane frå i går. Og så måtte eg slappe av framfor TV og sove bitte litt-sidan det ofte er mangel på søvn om nettene. No har eg ikkje tenkt å gjere så mykje meir i dag, anna enn å smårydde litt, kanskje strikke og heilt sikkert sjå TV.
I morgon skal eg på trening kl.12.30 (trur eg) og så spørs det om vi finn på noko etter det. Berre det ikkje kjem og snøar igjen så skal eg vere fornøgd.
Eg har ikkje merka noko til vinden vi skulle få, men synest eg høyrer noko ute no. Eg håper vi får roleg og fint ver i jula- og ikkje altfor kaldt. Eg hugsar ei julafta vi var på Hareid, då var det minus 18 grader då vi skulle heim. Det var kaldt.
I løpet av denne veka begynner studentane å kome heim, og snart kan vi samle alle, med unntak av Rasmus og Co som er for langt borte. Og eg er glad for at dei held seg i ro i jula, for då er det ofte dårleg vêr og føre, særleg på fjellovergangane. Alle i familien har tilgang til ei familieside på Facebook så der har vi kontakt kvar dag, så vi følgjer med kvarandre. Og laurdag førstkomande skal detstore skje at eg skal få vere med Margrete &Co til Fosnavåg på konsert med Adam Douglas. Eg trur det blir ei minneverdig stund. Det er lenge sidan eg var på konsert i Fosnavågen no, men det var nokre år Pensjonistlaget arrangerte turar dit så eg er relativt godt kjent på kulturhuset der.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...