mandag, november 11, 2019

Dagbok 2019: 11.november


Ved enden av Turvegen.

Klokka er no 16.00, temperaturen er minus 4 grader. Sola forsvann frå Starevegen for ein time sidan, den kom ca. 1/2 10, men var bak hornet ca. 1 time rundt kl.12.00. Har bra kontroll på sola slike dagar. Og så ser eg bort på Melle, der er det skugge heile døgnet.
På føremiddagen i dag prøvde eg å få gjort litt, mellom anna fekk eg støvsuga teppegolva. Eg skulle så gjerne ha rydda litt ute også, men det er KALDT og armane mine protesterer.
Då klokka nærma seg 14.00 gjorde eg meg klar til ein tur på Vernet i dag også, har bestemt meg for å gå kvar dag så lenge det er så fint vêr. Det gjer godt å kome seg ut i frisk luft sjølv om det er kaldt. Trefte naboen min før eg kom meg opp og vart ståande å prate ei god stund. Elles så var der ikkje så mange i dag, men eg snakka også med ei som gjekk med ein hund i band-den likna mest av alt på ein rev, men det var ein rase eg aldri har høyrt om før.(Og eg har høyrt mykje om hunderasar!)
No har eg kokt meg kaffi og ete brødskiver, får sjå om eg lagar middag seinare. Eg har ikkje fyrt opp i omnen enno, ventar til eg begynner å fryse, til denne tid har eg ikkje vore så mykje i stova. Har på varme på datarommet, og så står varmepumpa på - på stova.
Eli, leiaren i pensjonistlaget, ringde på føremiddagen. Vi må ha styremøte denne veka, men ho kan ikkje vere der og nestleiaren skal på jobb. Då får vi trå til vi som er att. Det gjeld planlegging av julemøtet som skal vere alt 27. november. Mykje er i boks, og Eli kan vere med å planlegge sjølv om ho har fått nytt kne. I morgon er det trening , som vanleg, og kanskje litt handling etterpå. Eg er alltid lens for eitt eller anna sjølv om eg ikkje et allverda.
No har vi hatt opplett i over ei veke, så snart blir det vel ein periode med nedbør. Håper nedbøren ikkje er snø.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...