mandag, juli 08, 2019

Dagbok 2019: 8.juli

Klokka er 17.45, temperaturen er komen opp i +19 grader, det er skya, men opplett.
Eg har vore nokså flittig i dag, men no har eg pause. Sit med farge i håret og skal i dusjen om ei stund.
I dag var eg oppe litt seinare enn vanleg, så eg måtte komme i sving med noko ganske kjapt. På resepten i dag stod det: Støvsuging, og det blei det. I tillegg vaska eg vinduskarmar og tørka støv på stova etc. etc. Ja, eg gjorde mykje anna også, men skal ikkje gå i detaljar.
Tok ein liten spanskpause -det forsømmer eg aldri.
Så ville eg sanke opp det lause graset i skråninga, men i staden for å rake tok eg klipparen -samla opp og klipte på samme tid. Etterpå tok eg like godt plenen rundt huset. Graset hadde vakse mykje sidan fredag. Eg skal ikkje kjøpe robotklippar, eg skal vere robot sjølv. Dette er min sommar-mosjon. Eg kan ikkje gå menge stega på vegar og gater, men eg kan trakke rundt på plenen kor lenge det skal vere. Og armen som verker heile tida når eg er i ro, sluttar å verke når den får dra i snora. Det er nesten som å vere på trening. Og i pausane åt eg jordbær i åkeren. Naboen kom og peila oljen på klipparen min, han var ute og slo sjølv. Eg har ikkje peiling på peiling, men der var altså olje på klipparen. Og leitar eg i garasjen finn eg sikkert olje der også.
Då klokka var ca. 16, måtte eg ha mitt andre måltid i dag. Då gjekk det med eit par skiver og ein boks med makrell i tomat. Etterpå la eg meg nedpå her på dagsenga, men så stod eg opp att for eg skulle farge håret.
Fekk melding frå Linda om at ho kanskje kom ein tur i dag/kveld. Linda er den nye leigebuaren min, som er halvvegs innflytta.
No ser eg veldig fram til at Wenche og Rasmus skal komme, og så gutane sjølvsagt. Trur eg må handle inn litt i morgon, men det når seg onsdag også. Eg har tenkt ut mange ting som eg kan få litt hjelp med når dei kjem-så dei må berre glede seg!
No skal eg vaske fargen ut av håret!!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...