søndag, juni 30, 2019

Dagbok 2019: 30.juni

Klokka er 18.15, temperaturen + 13 grader og i dag har det regna nesten heile tida, no ser det ut til at det skal lette opp. Dagen har gått som ein røyk, sjølv om eg ikkje har vore ut for ei dø og ikkje sett eit menneske.
Eg finn alltid noko å sysle med og får sjeldan dagane til å strekke til for alt eg vil gjere.
Det er fleire gode grunnar til at eg sjeldan les papirbøker.

1. Eg har lett for å dette ut/ sovne og begynne å dikte vidare sjølv.
2. Når eg først har begynt på ei bok, så skal den lesast ut på no time Det er litt stressande.

I dag skjedde det at eg tok att ei bok som eg hadde lese nokre sider i, og så blei den så intens at eg berre måtte lese heile, og no har eg gjort det.
Eg begynte no ikkje før på ettermiddagen, og boka var ikkje så tjukk.
Før middag rydda eg litt i huset, gjorde spanskleksa mi, la i hop klesvask og mykje anna. Strikka litt også.
No ser eg på data at Margrete &Co er komne til Gardermoen. Dei skal ta buss heim så dei er vel i Volda i morgon tidleg.
Både Marit og eg hadde lyst å spasere litt i Starevegen i dag, men skulle vente til det slutta å regne. Så får vi sjå om det blir noko av. Det er ikkje direkte varmebølge ute. No lakkar og lid det til det er tid å sette på TV-en.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...