fredag, mars 15, 2019

Dagbok 2019: 15.mars



Klokka er no 17.45, temperaturen ute er + 6 grader C og det har vore ganske fint vêr i dag, med litt sol, men enno for kaldt for meg til å vere ute.
Denne dagen vart forbausande lang, truleg fordi eg har vore heime heile dagen, noko som eg har vent meg av med-nesten. Eg har fått gjort nokså mykje, men hadde eigentleg kapasitet til mykje meir. Eg har vaska golv og lagt i hop klede, eg har strikka, løyst kryssord, lese spansk, stoppa lester og så vidare. Og så trur eg det er laurdag enda eg veit betre.
Eg angra på at eg ikkje kjøpte garn i går, men enn så lenge strikkar eg islandshuer av restegarnet. Så har eg noko å henge hendene borti mens eg ser på TV. Fredagane er beste TV kvelden-etter min smak. Eg har ikkje så mykje å skrive om i dag, men no håper eg våren kjem fort så eg får begynne å styre ute.
Ønsker alle ei god helg!



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...