tirsdag, februar 12, 2019

Dagbok 2019: 12.februar.



Klokka er  17.25, og eg har nettopp tatt bilda over her. Temperaturen er + 4 grader, og at det er + er no eit pluss.
Vakna opp til mykje ny snø i dag også, men det var faktisk ikkje så kjekt. Snøen var våt og tung og eg hadde ikkje lyst å mòke. Trur ikkje naboane hadde lyst, dei heller.  Dei tenkte vel som eg: "Lat snøen ligge der han ligg til han smeltar." Eg grov litt utav altanen, og resten renn vekk av seg sjølv. Hadde ut litt brød til småfuglane og det var vekke før eg hadde snudd meg rundt. Eg følte at eg skulle ha rydda tunet i fall Silje kjem att i dag-men det blei med tanken. 
I dag hadde eg planlagt at eg skulle rydde opp inne, så det blei å vaske og støvsuge. Då eg var ferdig med det, sette eg meg til med spanskleksa. Ikkje før hadde eg sett meg ned, så fekk eg melding frå Marit: Kan du kome opp til meg og ta med spanskboka! Eg var ikkje tung å be. Vi drakk kaffi , prata og såg litt på spansken
Då eg kom ned att åt eg resten av silda og stappa frå i går. Då vart eg så trøtt og lat at eg sette meg til å sjå TV-utan å strikke. Eg sovna ikkje, enda eg sov dårleg sist natt. Eg har saga litt ved og kveikt opp i omnen, eg synest det er huskaldt i dag, slik det ofte blir når snøen smeltar. Ja, heldigvis smeltar den- og det ganske fort. Vi satsar på at Marit køyrer til spansk-kurset i morgon.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...