mandag, februar 18, 2019

Dagbok 2019: 18.februar

Klokka er no 18.10, og dagen har gått som ein  røyk. No er det lett regn ute og + 7 grader C. Snøen smeltar fort, mest på nedsida av huset, det blir vel ikkje så lenge til eg må slå plen.
I dag sette eg meg til å strikke rett etter frokost, men så tok eg meg saman og shina og vaska kjøkken og bad m.m. Sette på oppvask og klesvask før eg kunne strikke vidare. Margrete og Ingeborg skulle komme innom ein tur og det gjorde dei. Dei fekk ikkje så fint traktement akkurat, men eg var ikkje sikker på kva planar dei hadde etterpå. Margrete var nøgd med genseren, spenninga er no om den vil passe henne eller einkvan annan må overta, no har vi i alle fall noko å gå ut frå. Eg har felt to gonger på berestykket no, så omgangane vert kortare etter kvart. No skal eg sette meg til å strikke vidare, når det nærmar seg slutten blir eg veldig ivrig.

1 kommentar:

solveig sa...

Det er lett å vert sittande å strikke når ein strikkar rundfellingar ...

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...