mandag, juli 16, 2018

Dagbok 2018: 16.juli

Klokka er snart 20.00. Temperaturen er no + 25 grader, men det har vore varmare før i dag. Stilt og heitt har det vore-noko som er heilt nydeleg. Eg har sveitta og styrt på. Det er berre herleg. Skulle gjerne hatt det slik heile året- ja, med små regnbyer om natta hadde det vore heilt perfekt, for no er det litt for tørt. Likevel står rosene så fine-dei likar ikkje regn.
Rasmus og familien hadde bestemt seg for å reise i dag, og hadde bestilt rom på hotell på Hamar. Vi stod opp tidleg etter vår målestokk, og i 10.30 tida for dei. Rasmus hadde med seg takboks denne gongen, og tok gjerne imot mykje som eg gjerne ville bli kvitt. Det er litt merkeleg, for Rasmus er ikkje så lik Nils, men alle kleda til faren kan han bruke. Eg synest det er bra, for har ikkje lyst å kaste alt i innsamlingsboksar. Så er også Eivind etter kvart like høg som faren, men ganske mykje spinklare.
Det blir stilt i huset når fem personar reiser-eller kanskje ikkje. For her får husarbeidet kvile mens eg har gjestar, så i dag vart det å sette i gang med klesvask, oppvask, støvsuging, vasking etc.etc. så direkte stille har det ikkje vore. Det er godt å ha noko å styre med når ein blir åleine igjen. Denne årstida er det ikkje så dramatisk å bli åleine, for det er folk overalt og nok å gjere både ute og inne. I morgon blir det ute-jobbe-dag før regnet som er meldt kjem. Viss det kjem-vi treng det
Har vore litt ute på altanen i dag. Sov nesten ikkje sist natt, så eg var trøytt. Sovna ei lita stund på solsenga.
Det var ikkje så trist då dei for i går, for eg veit at eg kan ta ein tur til Kongsber når det lid på, men eg reiser ingen stad med det første. Har mykje å styre med her først.No skal eg finne fram og lese Møre-Nytt frå fredag, og sjå om der er noko å sjå på TV.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...