mandag, mars 26, 2018

Dagbok 2018: 26.mars.





Klokka er 23.40, temperaturen er minus 4   grader C og det har vore mykje sol,  den varmar godt opp huset inne.
Sov dårleg sist natt, det er 2-3 timar, så vaknar eg opp og verker i foten. Men eg står han av. Foten ser ikkje ut til å reagere på tablettane i alle fall.
Føremiddagen gjekk stort sett med til å lage mat, rydde opp att etc. Og så kom Marit ned så vi fekk prate litt.
 Eg lagar alltid Lasagne til Rasmus skal komme, den kan eg lage ferdig og varme opp att. Solveig kom innover i 16-tida og køyrde meg ut på Heimen. Mens eg var der handla ho til meg og laga salat før ho henta meg att klokka 19.
Nils var veldig trøtt og slapp i dag. Han ville berre sove. Ja, ville og ville, han ville vel helst vore frisk og rask, men det er han ikkje.
Førre veka var han i bra form, så det har gått mykje opp og ned. No ser det ut til at det går ein veg, men ein veit aldri. Eg fortalde at Rasmus og familien skulle komme og det syntest han var kjekt.
Dei kom hit litt før klokka 20 i kveld, så no er her litt meir liv og røre i huset enn vanleg.
Vi håper Nils er såpass bra i morgon at gutane kan få sjå han. Rasmus og eg fer no ut i alle fall. No har eg i alle fall skyss både ut og inn nokre dagar-om behovet er der. Det er ingen her som har lagt seg enno, men det er no ferie.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...