onsdag, november 08, 2017

Dagbok 2017: 8. november

Klokka er 20.50 , utetemperaturen +9 grader C, det har vore for det meste opplett og litt vind i dag.
Eg har hatt ein litt hektisk dag, sjølv om eg ikkje stilte opp og dekka bord på kulturhuset i dag.
Nils er aldri heilt bra om morgonen, så han blir liggande ei god stund etter at han har fått mat og medisin. I dag bakte eg to kaker før han stod opp, og då var det i grunnen på tide å tenke på middag, sidan eg skulle ut og farte.
Nils kjem seg til etter kvart, så eg bestemte meg for å gå på pensjonistmøtet i dag, sjølv om han vart heime åleine ei god stund. Eg var såpass forkjøla at eg heldt meg litt unna dei andre pensjonistane. For sikkerheits skuld sette eg meg ved det bordet som oftast blir ståande tomt-men ikkje i dag. Eg høyrer dårleg til vanleg- og enda verre er det når eg er forkjøla,  så det han hende det blir eit underleg referat eg spikrar i hop i morgon.
Even køyrde Marit og meg ned til møtet, heim att sat vi på med ei pensjonistdame.

Eg hadde ikkje trongt å tenkje på at Nils var åleine, for det var han ikkje. Han hadde først hatt besøk av ei HBO-sjukepleiar, og så hadde ein av naboane vore innom ein tur.
Men mat hadde han ikkje fått, så det var no godt at eg kom heim og fora han.

Pensjonistane på bildet er dei som har vore med på "Den gylne spaserstokk". To damer frå Sparebank 1 var der og delte ut premiar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...