søndag, november 19, 2017

Dagbok 2017: 19.november


Bilda knipsa eg frå trappa vår klokka 12.30 i dag.


Klokka er 19.10, utetemperaturen er 0 grader, det ligg litt snø på marka, men det er stort sett opphaldsvêr no, men eg synest vinteren kjem for tidleg.Ikkje for det- dagane og vekene går så fort at vi veit ikkje ordet av det før vinteren er forbi. Trur eg.Eg likar ikkje at det er glatt på vegane, for då får eg eit lite problem med å gå, på butikken t.d.
I dag har eg ikkje gått nokon stad, har vore nesten like lat som i går. Nils låg til klokka var 12 ca og var sløv ei stund etter det også, men etter at han får tablettane sine klokka 13 går det som regel framover. Det gjorde det i dag også. Eg var sjølvsagt oppe lenge før han, og no er eg heilt hekta på strikking. Er ferdig med 2/3 av mønsteret på jakka, og det går tolleg bra. Angrar berre på ein ting: at eg ikkje strikka genser i staden for jakke, så hadde eg spart Solveig for litt av ein jobb. Men jammen var det kjekt å strikke noko anna enn lester!
Elles har eg ikkje gjort så mykje i dag-det går i det vanlege, daglege som oppvask, matlaging m.m. I dag laga eg berre blomkålsuppe til middag og så åt vi julebrød med smør og ost attåt kaffien etterpå. Julebrødet har lagt i frysaren sidan jula i fjor. Trur der er litt av kvart i dei mange frysarane våre som vi kunne ete av, i staden for å kjøpe ny mat heile tida. Nils har hatt bra appetitt i dag og det er no eit pluss.
Viss Solveig eller Margrete eller andre har lydbøker på lur, er eg mottakeleg. Den som eg har begynt på no er så "travel" at den ikkje passar som sengelektyre.
Inne er det som ein Edens hage med blomster som Nils fekk til 81-årsdagen.


1 kommentar:

solveig sa...

Eg trur ikkje. Du vil angre på at du strikka jakke!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...