søndag, juli 16, 2017

Dagbok 2017: 16.juli.

Fem fine fetterar

Klokka er 19.10. Temperaturen er + 14 grader C, og vêret er ikkje mykje å skryte av. Men det har vore fint vêr å vere inne i.
Eg vakna med verk i skuldrar, nakke og armar-eg som plar seie at den delen av kroppen har eg ingen problem med. Det er vel gikt, og då blir det sikkert vekke igjen. Elles har Nils vore relativt bra, som vanleg. Ingen store endringar.
Då Rasmus var her for to år sidan, streika oppvaskmaskina vår, og han hjelpte oss med å få på plass og installere den nye. I dag var det ikkje særleg mykje varmevatn i springen, men Rasmus løyste problemet med ei ny sikring. Hadde ikkje han vore der hadde vi hatt eit problem. Eg kan sjølvsagt skifte ei sikring- men det var ikkje heilt lett å finne feilen, utan eg skal gå i detalj om det. No brukar vi han til alt vi ikkje greier sjølve-har samla opp ein del problem som han får løyse.
Rasmus og fam. reiste ut til Hareid i 12-tida, og er ikkje attkomne enno. Det er stas å vere i lag med dei vaksne søskenbarna, særleg når dei får spele brettspel med dei.Grunnen til at dei reiste utover alt i dag er at Audun skal reise att, så dei måtte passe på å få treffe han også. Meir action der ute enn her. Vi har hatt ein veldig roleg dag. Mat hadde vi att frå i går så i dag har eg berre slappa av og gjort det heilt nødvendige. 
Og så fekk eg lese ut boka mi, strikke litt og sjå litt TV i lag med Nils. I dag var det "kakekrigen" igjen - i reprise.
Bror min og eg har 11 barnebarn kvar, og i går gifta den første av dei 22 seg. Eg har sett mange bilde av brudeparet på Facebook. Ingrid er dottera til dottera til bror min, og eg blir såleis grandtanta til Ingrid, brura. Ho har budd i Kongsberg i fleire år, ikkje så langt frå Rasmus faktisk. Ho har gått på skule der nede, eller studert heiter det vel.
Ingrid og Trygve Bergset-Leite.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...