onsdag, juni 21, 2017

Dagbok 2017: 21.juni



Klokka er 21.00, temperaturen er + 13 grader C og det vart endeleg opplett og lyst igjen. Kan ikkje skryte av at vi har sett sola.
Det har ikkje hendt så mykje her i dag, og det er kanskje det beste. Nils var litt sløv på føremiddagen, men kvikna til etter kvart. Eg merkar at han går på mindre Prednisolon no, men vi prøver litt til før vi ev. må auke dosen igjen. Han et i alle fall.
Eg fekk ikkje gjort stort før middag, for då var det  kaldt og vått ute, og støvlane mine var våte inni.
Då fann eg fram nokre gamle "skotørkarar" og jammen verka dei !
Føremiddagen gjekk med til det vanlege husarbeidet, og så renska vi skikkeleg opp i omnen og fekk bort all oske og sot. Etterpå måtte eg i dusjen, for då var eg svart både her og der + at eg haddest i håret.
Til middag hadde vi spekeskinke med poteter og salat etc. God sommarmat. Pause i godstolen i dag også. Nils søv mykje på dagtid, særleg før middag, og eg tok også ein liten dupp i dag sidan eg sov dårleg sist natt.
Etter at HBO hadde vore her kl.16.00 ville Nils dusje og byte klede. Han synest det er reine luksusen å få dusje så ofte han vil, etter å ha vore pasient og følt korleis det er.
Etter at han var ferdig "stelt" -tok eg meg ei økt i hagen, i tørre gummistøvlar. Eg fekk endeleg sådd i holene etter staudene eg tok opp, og så drog eg laus nokre meter med eføy i dag også. Blant anna.
No ser eg så vidt nokre striper av sol, men tenkjer med gru på at den alt har "snudd".
"Frem fra glemselen"
Rasmus med familie er på veg til Danmark. Derifrå skal dei reise til Tyrkia.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...