lørdag, juni 17, 2017

Dagbok 2017: 17.juni

Klokka er 19.00, temperaturen er + 13 grader og det regnar. Tidlegare i dag var det opplett, såpass eg fekk vere ute ei stund og slå med kantklipparen. Starta også grasklipparen og brukte den til å samle opp graset som låg att etter klippinga torsdag. Eg kjørte klipparen til den var tom for bensin.
Einar hadde sagt at han kom innom i dag etter at han hadde vore med å springe Rotevatnet rundt i Volda.Vi visste ikkje kor tid han kom, eller kor lenge han hadde tid å vere, så eg hadde ikkje laga til noko middagsmat. Nils og eg hadde planlagt å ete restar i dag. Då Einar kom delte han og morfaren ein "rest" med rømmegraut. Håkon kom også innom, han hadde faktisk vunne løpet i Volda, men han fekk berre brødskiver. Hadde eg visst at begge kom, skulle dei fått skikkeleg middag begge to. Ja, vi husmødrer/bestemødrer tenkjer alltid på mat-slik er det berre.
Håkon kjøpte bensin på kanna som vi har i garasjen, brukar samme drivstoff på båten og klipparen. Etter at gutane hadde fare år Nils og eg fleire restar, og etterpå vaska eg rundt på kjøkkenet. Elles har eg verken vaska eller støvsuga til helga.
Eg står opp før klokka 8 kvar morgon, for eg veit aldri kva tid HBO kjem. Avtalen er klokka 9-men det varierer frå 8-10, særleg i helgane. Det betyr ikkje så mykje for meg, men Nils må vente med frokosten til dei har vore her. I dag var har ikkje i form då han vakna, men kom seg etter kvart. Han begynte med 4 Prednisolon tablettar kvar dag= 20 mg, så gjekk vi ned til 3(15mg.) og det gjekk fint. Vi skulle prøve å gå ned til 2 tablettar men det funka ikkje, så v auka til 3 igjen. Det har gått veldig fint lenge, med tre tablettar, men no skal vi prøve å gå ned til to igjen, så då spørs det. Alle tablettar har biverknader - også desse, derfor vil dei at han skal klare seg med mindre.
No har eg sete på datarommet og strikka og høyrt bok mens Nils har sett fotball, men så skal eg inn og halde han med selskap.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...