onsdag, mai 24, 2017

Dagbok 2017: 24.mai


Klokka er 20.10, temperaturen er + 10 grader C og i dag har vi hatt regnbyger. Ergo har eg ikkje klipt plenar eller gjort anna hagearbeid.
Men det er nok å styre med inne. Og ikkje alt viser like mykje att, husarbeid legg ein ikkje merke til før det ikkje blir gjort. I dag har eg hengt opp gardiner, støvsuga, vaska laga mat etc. "En vanlig dag på jobben". Etter middag var eg så trøtt at eg nærpå sovna i stolen, men så tok eg meg på tak etter ei stund og gjekk ned på Kiwi og handla opp i eit par nett. Det var ikkje så mykje eg trong, men det var litt manko på det eine og det andre og sidan det er helgedag i morgon må ein vere budd.
Nils er rimeleg bra, men han klarer ikkje å gå så mykje, så han blir mykje sittande framfor TV, eg blir ofte sittande i lag med han, i dag såg vi syklistane då dei kom til Førde. I "gamle dagar" var eg rimeleg godt kjent i Førde, men det var før staden blei by og begynte å vekse.
I dag gjorde eg ferdig eit lestepar igjen, men no treng eg snart meir garn, sjølv om eg ikkje har brukt opp alle restar enno.
HBO nr.3 var her nettopp, så no ventar vi ikkje fleire besøk . Her har ikkje vore andre visittar i dag.
Det er slike dagar eg nesten ønsker at eg var i jobb og såg fram til fleire fridagar. Det er ikkje det samme når ein er "fri" kvar dag. God helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...