søndag, mai 21, 2017

Dagbok 2017: 21.mai

Klokka er 19.30. Temperaturen ute er +15 grader C, det er lettskya og fint, med litt sol innimellom. Tidleg på dag var det ikkje så bra.
Dagen starta som vanleg med besøk av HBO, frokost etc.
Det har i grunnen ikkje skjedd så mykje i dag, Vi har vore heime åleine til denne tid.Med unntak av 3X HBO. 
Eg veit i grunnen ikkje kva eg har gjort på, vi kan no kanskje kalle det rydding-ev. roting.
Laga pannekaker med bacon til tidleg middag. Det hadde hopa seg opp med egg, så fekk eg i alle fall brukt opp nokre av dei. Egg er veldig bra for Nils sidan dei inneheld mykje protein, men så er han ikkje så begeistra verken for kokte eller steikte- då kan det vere lurt å ha dei i annan mat, eg brukar t.d. egg i brøda når eg bakar sjølv.
Eg rydda litt ute, la i hop ein klesvask etc. og til slutt vaska eg "rundt" på kjøkkenet, før eg tok ein tur bort til naboane. Har verken strikka eller lese hittil i dag. Men no ser Nils fotballkamp, så då kan det hende eg finn fram spøtet.
Nils var heilt oppsett på at han skulle reparere den elektriske klipparen. Han hadde funne feilen og sette seg på ein krakk i garasjen- og jammen fekk han motoren til å gå. Kor lenge den vil gå er eit anna spørsmål.
Han var heilt gåen då han kom inn att og måtte legge seg nedpå ei lita stund, elles har han hatt ein god dag i dag. Eg auka prednisolonen frå 10-15 mg i dag tidleg, det kan også ha sitt å seie.
Plommetrea er avblomstra no, men så står epletreet i full blomst. Elles er det meste litt seint i år, og eg har enno ikkje fått planta i kassane utanfor kjøkkenglasa. Det blir vel ei råd med det også.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...