mandag, mai 15, 2017

Dagbok 2017: 15.mai

Klokka er 20.20, temperaturen er no + 17 grader C, men tidlegare  var den oppe i +20. Det har vore ein fin dag. Rett nok såg det ut til at vi skulle få litt regn, men det vart ikkje mange dropane. Faktisk er det ganske tørt ute, så i morgon må eg nok vatne her og der om det ikkje kjem regn. Dei tre opal-plommetrea blomstrar som dei aldri har gjort før!
Før middag var eg ute og klipte plenen ovafor garasjen. Det var ei sleip oppleving- ettersom mesteparten av blada til dei blå blomstrane stod att. Derfor vart det heller ikkje så fint, men det kjem seg etter kvart. Utpå ettermiddagen rydda eg i bedet og la på litt ny, svart mold, så no er der bra fint, sjølv om det ikkje er så mykje som blomstrar enno i denne seine våren. Har gjort diverse anna også rundt huset, har ein hage blir ein aldri arbeidslaus i sommarhalvåret.
Elles har dagen vore om lag som vanleg, og bra er det. I morgon er det 14 dagar sidan Nils kom heim, og vi er glade for kvar dag han får heime. I dag kom den første HBO-en klokka litt over 9. Eg var oppe og ferdig med frokosten min, men Nils låg. Han kom seg fram i ein fart og fekk målt sukkeret. Det er relativt normalt tidleg på dag. Klokka 16 fekk han sprøyte og likeins no i kveld.
Eg skulle helst ha vore på butikken i dag, og Marit køyrde meg ned på Amfi såpass eg fekk henta noko medisin på apoteket, og så handla eg litt på Bunnpris. Eg synest det er trasig å vere så avhengig av andre, men det må eg berre leve med - så lenge. Når eg skal handle berre lette ting, kan eg gå nedpå Kiwi, men når eg skal ha melk orkar eg ikkje å bere den. Nils drikk store mengder H-melk, det er bra for han, så det må han få. No har han funne seg ein fotballkamp på TV. Når han ikkje kan vere i så mykje aktivitet er det bra å ha TV-en.
Eg festa trådar på to lestepar i dag,så no må eg finne meg eit nytt spøt. I dag har det vore klesvaskedag også, prøver å samle opp så eg får "fulle"maskiner.
Den nye leigebuaren vår kom mens eg var på butikken, ho var inne i leilegheita og såg seg om-eg veit ikkje kva ho skulle sjekke.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...