torsdag, mars 09, 2017

Dagbok 2017: 9.mars.

Klokka er18.40, temperaturen ute er ca. + 3 grader, det har vore både regn og sludd i løpet av dagen, men litt lettare mot kveld.
Etter å ha vore på farten mykje av tida i heile vinter er eg no husmor på heiltid, med litt av kvart å gjere. I dag har eg til dømes vaske klede, baka brød og laga mat. Ete har eg også gjort, det hadde eg nesten slutta med. Så langt har det gått bra med Nils, han får medisinen sin til rett tid, og mat på rett klokkeslett. I dag laga eg "suppelapskaus" til middag, god og salt-slik at ein drikk nok etterpå. Eg har så mykje opplagra mat at eg må bruke av lageret.
Håkon kom innom ein tur mellom lunsj og middag, så då blei det ein kaffikopp ekstra. Det blir ein del snakk om fiskeri når Håkon er her, og då er det planlegging.
Einar kom etter vi hadde ete middag klokka 16.00. Han var budd på ei lita handlerunde, så eg fekk kome meg på apoteket. Blei ekspedert av den samme som i går, og no var alt i orden. Den dama/jenta er ikkje til å kimse av. Ho forstår alt og hugsar alt. Eg fekk også levert eit heilt nett med lydbøker på biblioteket.
Etter at vi kom heim drakk vi kaffi og åt kake.
Einar fekk fiksa laptoppen. Eg hadde som ei formeining om at feilen var i ruteren, og det stemte. Det var berre å ta ut ein ledning og sette den inn att. Akkurat det med ledningar brukar eg å halde meg ifrå å styre med.
Har vore ein del plaga med tinnitus i dag også, men ikkje så gale som før.
I morgon tidleg kjem heimesjukepleiaren og hjelper Nils med dusjing til helga. Så langt har alt godt vel.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...