søndag, mars 26, 2017

Dagbok 2017: 26.mars


Klokka er snart halv ti, og det er eit kvarters tid sidan eg kom heim frå Ørstaheimen. Gjekk nedover i 15 tida, så eg sat der i mange timar.
Temperaturen ute er no + 6 grader og det regnar så smått. Var ute og såg til krokusane før middag, men dei likar ikkje regn, så det var ikkje så mykje stas med dei.
Eg heldt meg heime på føremiddagen for eg visste at det var andre som skulle besøke Nils då. Han har hatt mange besøk i dag, så då eg kom var han litt trøytt, så han sovna ei stund. Det gjorde ingen ting, for eg har TV-en, og for sikkerheits skuld hadde eg med meg lydbok også. Når eg er der mange timar kvar dag kan vi ikkje prate heile tida. Men vi ser TV i lag og det er no kjekt. Dei har mange fleire kanalar der enn vi har heime. Nils har stor glede av TV-en. Og i dag fekk vi både kaffi og kake. Det var dama frå Romania som var på vakt i kveld også. Kjekk å prate med, ho.
Men eg måtte skrive melding til ein nabo for å få greie på kva kanal som sende fotball klokka 20.45.(Takk for hjelpa, Solveig L.)
Elles har det vore ein lite dramatisk dag. Eg har gjort lite og ingen ting her heime, berre strikka litt og høyrt lydbok. Eg sov utruleg lenge i dag, men eg trong det sikkert etter diverse delvis søvnlause netter.
I morgon er det mandag igjen; dagane og vekene går og går........

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...