fredag, mars 24, 2017

Dagbok 2017: 24.mars

Klokka er 21.45, temperaturen er + 5 grader og det har vore ein skikkelig våt og regnfull dag. Ja, eg kjende det på hofta og kneet i går kva som var i vente.
Før middag i dag gjorde eg nesten ingen ting. Sat stort sett og såg TV og strikka og ladda opp til turen til Ørstaheimen.
Starta heimanfrå i 14 tida, så Nils og eg fekk oss ei stund i lag før Solveig kom litt før klokka 17. Vi var der i lag alle tre til Nils skulle ete kvelds, og Solveig og eg skulle rekke apoteket. Det gjorde vi, og sidan Coop nesten er tomt for varer, handla vi på Bunnpris. Eg hadde ei relativt lang liste i dag. Etterpå drakk vi kaffi her i Starevegen før Solveig reiste heim att. Ho er også åleine heime. Etter at ho for har eg sett TV- og strikka litt. Og det skal eg halde fram med utover kvelden.
Nils sat i stolen då eg kom i dag, hittil har han blitt sprekare for kvar dag. På bildet som eg tok med mobilen sit han og snakkar med Ingeborg i telefonen.
I morgon kjem Margrete og barna. Dei skal få litt mat her i Starevegen før vi fer på "Heimen". Klokka 15.30 er det pårørande-fest i regi av sanitetslaget.
Eg synest somme tider at eg har kome til ei anna verd etter at eg begynte å  vandre ut og inn på sjukehus og -heim. Har nesten aldri vore slike stader før. Men det er veldig lærerikt. På Ørstaheimen ser eg att mange som eg kjenner. Og eg begynner så smått å kjenne på at eg ikkje er heilt ung sjølv heller.
Så ønsker eg alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...