tirsdag, februar 28, 2017

Dagbok 2017: 28.februar

Klokka er19.15,temperaturen er + 2 grader C og det regnar. I dag er det siste dagen i februar, så no går det mot vår.
Eg har vore i bra form dei to-tre siste dagane, så eg vart noko forundra over å vere i så dårleg form då eg stod opp i dag. Slapp, uvel, kvalm og dårleg i magen. Eg forstod fort at eg ikkje var heilt ferdig med "influensaen" min. Var ikkje direkte sjuke, berre slapp og uvel, og det har eg vore i heile dag.
Talde litt på knappane, men vart enig med meg sjølv om at eg skulle halde meg i ro i dag og ladde opp til morgondagen. Då skal vi vere i Volda klokka 10, til samtale med legen frå Ålesund (Bjørg).
Margrete kom hit etter jobb, og ho tok ein tur ut og besøkte Nils. Eg har berre prata med han i telefonen.
Om eg klarer å møte på pensjonistmøtet klokka 16.00 står att å sjå. Eg ser det slik at eg har vore frisk og energisk så lenge at eg datt litt i hop då eg fekk denne forkjølinga eller kva det no er. Om eg uteblir i morgon, så er det første gongen eg skulkar eit møte sidan eg begynte i pensjonistlaget
Har pusla litt med husarbeid i dag, som vanleg, men mest har eg sete og slappa av. Har strikka ein ny lest på eit gammalt brot, men no finn eg ikkje att det andre brotet, så eg er like langt. Det dukkar kanskje opp, eller kanskje ikkje.
Eg fekk Margrete til å kjøpe Underberg til meg i dag, det skal hjelpe både for hals og mage.
Med Nils er det ikkje noko særleg nytt, det går bra framover men det går ikkje fort.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...