torsdag, januar 19, 2017

Dagbok 2017: 19.januar

Tok bildet frå brua over Vikelva. Eg går vegen langs elva når eg skal ut til Nils. Denne elva har det med å vekse veldig opp når det er regn og snøsmelting. Men går fort tilbake.

Klokka er 18.45, og det er ei god stund sidan eg kom heim att; men så vart eg sittande å klusse med nokre bilde som eg tok med mobilen og skulle få inn på bloggen. Ja, eg har gjort det før, men eg er ikkje alltid like bevisst kva eg gjer.
Ute er det ca. + 4 grader C og så vidt eg veit har det regna i heile dag. Eg ser det positive i at vegane er berre og ikkje glatte.
Det første eg gjorde i dag, var å skrive referat frå møtet i går. Eg sende referatet til avisa og bad om tilbakemelding, men har ikkje sett noko enno. Kanskje mailen vart borte på vegen denne gongen også?
Nils ringde, etter at eg hadde sendt melding, og vi avtalte at eg skulle komme ut til han mens det var dag. Eg gjekk heimanfrå i 13-tida, men tok ikkje tida, for eg trefte folk eg kjende i kafeen, der dei sat og åt torsdags-ball.
Eg vart verande hos Nils til klokka var ca 17.00. Då hadde eg fått snakka med pleiarar og vi hadde fylt ut skjema. Det går bra med Nils og han har det godt på heimen, men ein ting saknar han, og det er å ha eigen TV på rommet. NRK 1 kan han sjå på data, men i kveld  er det handballkamp på TV 2. Han har fått seg ei venninne som ikkje er dement og dei skulle visst sjå kampen i fellesrommet. Det var visst fleire som ville sjå også. Elles held han seg oppdatert på Facebook, men skriv ikkje sjølv, for det er litt problematisk for han når han ikkje har skikkeleg bord med stol til, men må sitte på sengkanten med laptopen på nattbordet, Men han kan trykke på like. Det betyr at han har lese det, om nokon sender ei helsing.
No har eg tømt ein trommel med klede og sett på ein ny klesvask, hatt ut oska og bore inn ved + diverse anna. No skal eg kveike opp i omnen, finne meg litt mat og sette på TV-en.
Eg tok tida på heimturen frå Ørstaheimen og hit. Tida var 23 minutt, mest i motbakke. Det er fint å ha så kort veg i staden for å reise til Volda.
Viss eg ikkje tek feil er det ein av gutane på Eid som fyller år i dag, så vi gratulerer Øyvind med dagen.

1 kommentar:

Elin sa...

Eg vil anbefale å abonnere på Sumo. Trur faktisk det er gratis no under VM.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...