fredag, januar 20, 2017

Dagbok 2017: 20.januar

Restelestar til Nils denne veka.

Klokka er 19.45, temperaturen  ca. +5 grader. Det er kanskje berre eg som likar dette vêret med regn og skodde akkurat no, men etter å ha vore mykje ute og gått på litt glatte vegar, er det fint med berre asfalt- eller grusvegar.
I dag håtte eg gjere litt husarbeid før middag, litt blir det å ta tak i om eg er åleine-men ikkje så veldig mykje!
Eg støvsuga og rydda litt, fekk sett vekk nokre fleire juleting, strauk nokre få plagg etc.
Då klokka nærma seg halv to tok eg turen ut til Nils. Han var ferdig med lunsjen då eg kom,i dag hadde dei fått pizza. Ikkje alle var like nøgde med det. Nils brukar å like det veldig godt, men no vil han ha mat som er lett å tygge og helst med mykje saus. Eg har ei utfordring akkurat der, for tysdag skal vi treffe kreftlegen i Volda, og så skal Nils skrivast ut frå Ørstaheimen. Det er sjølvsagt kjekt å få han heim, men eg har vore sytalaus mens han har vore der.
Der et han alt han får, anten han likar det eller ikkje, og han et opp maten. Der er faste rutinar med mat til fastsette klokkeslett osb. Dette må vi prøve å få til heime også, men av erfaring veit eg at LETT er det ikkje.
Nils var sliten då eg kom i dag, fysioterapeuten hadde vore litt for tøff med han, ho skjønte nok ikkje kor svak han er. Men han klarer å gå no-med rullator. Vi har takka ja til heimesjukepleie to gonger i veka og så får vi sjå om det er nok. Alt kjem an på om han held fram med å bli betre etter kvart.
I dag var det berre eg som besøkte han, og eg var der i 4 timar, så eg overvar middagen også, som var bacalao. Desserten likar han best, det var fruktcocktail med krem.
Eg gjekk heim-brukte 23 minutt i dag, og så var det endeleg min tur å ete. Eg et berre morgon og kveld når eg er åleine, og det held godt. I går åt eg ein boks sardiner i tomat til middag-i dag vart det ein annan variant: Makrell i tomat. Må passe på å ete noko som er sunt i alle fall. Og eg finn litt av kvart rundt omkring i huset.
I morgon kjem Solveig innover med bil, då skal vi handle inn diverse matvarer- og besøke Nils, sjølvsagt.
Ønsker alle ei GOD HELG. No skal eg benke meg framfor TV-en med strikketøyet mitt. Her går det framleis i lester.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...