tirsdag, desember 06, 2016

dagbok 2016: 6.desember

NORD

SØR - VEST

AUST

Klokka er ca 19.30, temperaturen er minus 1 grad, og det har vore lett og fint vêr med snø i fjella. På ettermiddagen fraus det på vegane.
Eg har ikkje gjort så mykje i dag, men likevel vore ganske aktiv.
Nils skal til Åse i morgon, og ville reise åleine med bussen. Det nekta eg.Enten fekk han få ein kamerat til å køyre, eller så måtte eg kutte ut pensjonistmøtet. Han spurde om eg hadde noko imot det, det hadde eg for så vidt ikkje, men då laga eg vanskar for andre som måtte ta over jobben min. Det vart til at han ringde ein venn, så no blir han køyrt frå dør til dør. Håper berre at han kjem seg føre til i morgon, for i dag har han vore nokså elendig, kvalm og appetittlaus, slik han var før han kom seg til. Eg håper det er ein overgang.
Eg skreiv ei melding til frisøren min, og fekk time klokka 15.00. Eg gjekk fram i Mosmarka, og eg gjekk heim att. Passa på å gå på gangvegane, der låg det att strøsand frå sist det var glatt.
Vi måtte ha noko medisin og anna på apoteket, så Nils køyrde ned og sat i bilen mens eg var inne og handla. Fekk handla litt mat i same slengen. Då vi kom heim att var klokka 19.00, og då kom eg på at EG hadde ikkje ete sidan frokost. Nils har fått i seg meir enn meg tross alt. Men eg treng ikkje legge på meg-det gjer han.
Det er eit evig styr med den maten- som han ikkje har lyst på. Det var bra ei heil stund, men no er vi tilbake i det gamle. Har fått masse næringsdrikkar på apoteket, men det er begrensa kor mange han greier pr. dag. Det er dyre greier-som han får på "blå" resept. - Og når eg tenkjer tilbake på den appetitten han har hatt i alle dagar ! Vi håper alltid på at det skal gå betre etter kvart. Han skal til fastlegen på fredag, og då får han ta det opp med han.
Bilda er tatt i alle retningar - frå altanen før middag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...