mandag, desember 26, 2016

Dagbok 2016: 26.desember

Klokka er no 19.45, temperaturen er + 5 grader C, det regnar, sluddar og blæs litt innimellom, men ikkje meir enn det som har vore før i veka.
I dag har vi budd oss godt på uvêret. Først på dagen var eg ut i garasjen og henta inn rikeleg med ved, før eg lét att garasjedøra. Så var det ut på altanen, der eg batt fast eller fjerna alt som var laust. Måtte nytte dei få timane det er lyst.
Seinare fann eg fram ein batteridriven radio vi har og fekk sett batteri i den, før eg kokte ei full kanne med kaffi og hadde på termokanne. Så godt rusta for storm og straumbrot har vi aldri vore før. Men kvar vert det av stormen?
Vi høyrer rykte om sterk vind både her og der, men her hos oss er det stilt. Vi hadde nettopp besøk av Ingeborg og Eirik som skulle på "Rokken" i Volda; dei hadde tatt ferja over fjorden og kjent litt på stormen. Heldigvis skal dei overnatte hos farmora i Volda.
Elles har vi hatt ein veldig roleg og stille dag. Nils har vore i bra form-eg trur han har hatt godt av desse rolege stille dagane vi har vore her "åleine". Her er i alle fall ingen matorgiar, så vi slepp å slanke oss etter jula. I dag vart middagen kjøttsuppe frå pose (Toro) med bitar av grillpølser. Nils er ikkje glad i middagsmat, men suppe får han ned.
Elles har eg strikka litt og høyrt lydbok og så har vi sett ein del TV. Det blir vel meir utover kvelden.
Alt i alt har vi det bra. Viss nokon vil komme på besøk i dagane som kjem, er det fint om de seier ifrå på førehand. Vi har mykje mat i hus, men det meste er frose ned, for å seie det slik.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...