fredag, august 12, 2016

Dagbok 2016: 12.august

Klokka er snart 19.00, temperaturen er + 14 grader C og det styrtregnar ute.
Sist natt sov eg godt og lenge, og vakna i dag tidleg så låk i ryggen at eg trudde ikkje eg kom meg opp. Det gjorde eg, og då eg hadde bevega meg litt rundt, var eg heilt fin.
Men eg var glad for at vêret ikkje var så fint, for då hadde eg måtta klippe plenane, og no var dei så grøne og fine at eg hadde ikkje lyst å øydelegge dei.
Nils har vore relativt bra i dag, men reaksjonen kjem kanskje ikkje før det har gått nokre dagar.
Akkurat no er han ute i hamna med Jørn, som skal ha ut båten sin etter at den har vore på sørvis i Fosnavåg. 
Det einaste eg har gjort i dag er at eg har støvsuga teppegolva og sett på ei vaskemaskin.
Har ikkje laga middag enno, men vi åt egg og sild til lunsj.
I går kveld fann Nils ut at han ville ha pizza, så vi var ned på Kiwi og kjøpte. Han åt ein liten bit-så var det nok. Eg kan ikkje halde på å lage mat som han ikkje vil ha, heller.
Eg har problem med å halde styr på vekedagane. I dag er det fredag men i hovudet mitt er det laurdag, så får vi sjå kva det blir i morgon.
Elles har eg strikka og høyrt bok, mens Nils ser sport på TV.
Eg saknar å vere ute og jobbe i hagen; det blir vel slutt på regnet ein gong. Det er i alle fall ikkje snø i fjella lenger, ikkje som vi ser i det minste. Har nok å styre med inne, men kjem meg ikkje i sving liksom.
Ønsker alle ei god helg, og neste veke er det vel mange som skal begynne på jobb igjen. Akkurat det er det godt å sleppe no når vi er gamle.

1 kommentar:

solveig sa...

I dag har det regna i hovudstaden og. Så det vart bytur med shopping m.m.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...