torsdag, juli 28, 2016

Bok nr. 46 - 2016: Djevelmasken


Bjørn Beltø er tilbake – denne gangen i den norske bygda Juvdal.
I 1708 blir okkultisten Conrad Krämer funnet død ved Juvdal stavkirke. I 1963 blir kallskapellan Pontius Fjeldberg kastet ut av tårnet på bygdas nye kirke. I 2015 blir journalisten Daniel Lyche drept mens han skriver bok om drapene. Dermed blir arkeologen Bjørn Beltø tilkalt til Juvdal som historisk sakkyndig. En tre tusen år gammel babylonsk maske og det magiske middelalder-diagrammet Guds segl står stadig mer sentralt i mysteriet.
........................................................................
Når ein brukar lang tid på ei bok av ymse grunnar er det freistande å seie at boka er langdryg, men eg seier det likevel. Eg likar ikkje bøker der poenga blir tværa ut i det uendelige. Eg spør meg sjølv om eg lærte noko av det eg las. Ja, eg lærte ein del nye framandord som eg sikkert har gløymt like fort, og så nokre Bibel-sitat. Boka er ikkje dårleg....men meg fenga den ikkje.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...