søndag, juli 31, 2016

Bok nr. 47 - 2016: Attentatet

Attentatet



Eirik Jensen

Eirik Jensen var kjent som en utradisjonell og frittalende politimann før han ble arrestert i februar 2014. I 2015 utga han selvbiografien «På innsiden», som ble en umiddelbar bestselger.
............................................................................................


Nyetablerte kriminelle miljøer i Norge er villige til å gå lenger enn før i jakten på profitt. En russisk gangster må rømme fra Moskva etter et mislykket attentat mot en konkurrerende mafiafamilie. Han bosetter seg i Norge og jobber i det stille for å oppnå gudfarstatus i Oslos underverden.
Et spektakulært anslag mot en pengetransport fra Gardermoen forvandler E6 til en brennende krigssone. Ranerne etterlater både drepte og sårede før de forsvinner.
Sjur Holt og Avsnittet for spesielle operasjoner står uten spor og opplever et enormt press både utenfra og innenfra. Når landets justisminister blir skutt, strammes skruen om Holt og hans nærmeste seg enda litt til. Holt vikles inn i et spill som utfordrer både moral, etikk og lojalitet overfor egen arbeidsplass.

«Attentatet» er en hardkokt spenningsroman og beskriver utradisjonelle politimetoder i møte med et fremvoksende internasjonalt og svært brutalt miljø.

...................................................................


Etter ørten tilbakespolingar og  like mange omattlesingar, er eg no ferdig med denne boka. Og for å seie det med klåre ord: Dette er ikkje slike bøker eg likar å lese. Det er ein typisk politiroman, der vi følgjer politiet sitt arbeid med å fange kjeltringar. Det er så klisjéfylt som det kan bli. Det er røft, det er brutalt, og eg håper i mitt stille sinn at norsk politi er litt meir sivilisert både når dei snakkar og handlar enn det vi får inntrykk av her.  Eg seier ikkje at boka er dårleg, berre at eg ikkje likar den. Det einaste som var litt morsomt for meg er at hovudpersonen heilter Sjur Holt-men det er det vel berre eidarar som forstår.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...