torsdag, juni 30, 2016

Dagbok 2016: 30.juni

Klokka er ca 18.30, temperaturen er + 17 grader, det er overskya og litt vind. For ei stund sidan hadde vi ei regnbyge eller to. Men heile føremiddagen var fin og varm med mykje sol. Nils var ikkje i form, så ha la seg nedpå litt, mens eg støvsuga alle teppegolva. Han var også ned til kamerat Kjell og fekk eit par seiar-han hadde vore ute og fiska.
Så sette vi oss ut i hagen og slappa av, men pusla litt innimelleom. Etter ei stund flytta vi oss opp på tunet, det var etter at Øystein kom på besøk. Han hadde vore og sett på bruktbil til Håkon og hadde lånt med seg ein som han ville Nils skulle godkjenne.
Når eg sit og ser rundt meg, ser eg alltid noko som må gjerast. I dag reiv eg meg ut over singelen. Det er 14 år sidan vi fylte tunet med eit tjukt lag ny singel. Men singelen ligg ikkje i ro. Midt på tunet er det nesten ingen ting att, men langs husvegger etc. er det rikeleg. I dag tok eg singelen som hadde samla seg mellom garasjen og altanen, fylte i bytter og bar opp på tunet. Det er ganske tungt. Etter at eg hadde bore opp 10 bytter, sa Nils at tok eg to til vart det ein hektoliter. Trur det vart 5 ekstra. Ja, eg veit at eg ikkje skal løfte tungt, men eg kan no ikkje berre sitte og glo ut i lufta, heller.
Etter at eg hadde dusja og vaska håret, laga eg ein lettvint middag. Etter middagen har eg site og strikka og rippa bøkene eg fekk i går. I dag fekk eg melding om enda ei, så då har eg lesestoff lenge.

Dei har saga ned nokre tre lenger inne i gata, så vi har fått betre utsikt til Mosmarka og Engeset, men så lenge der er tett skog i Olavsgata, ser vi knapt sjøen, både naboen og eg skulle ønske at dei trea var borte.


1 kommentar:

solveig sa...

Det er altfor mange tre langs vegar og i byggefelt som stenger for utsikt!

No har eg og rikeleg med lesestoff til ferien! Takk!

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...