tirsdag, juni 21, 2016

Dagbok 2016: 21. juni

Klokka er snart halv 9. Temperaturen ute er + 17 grader og det er opplett. Sist natt hadde det regna godt,  det var fuktig utover føremiddagen, men no er asfalten tørr for lenge sidan. Praktisk at regnet kjem om natta. Og denne gongen trong vi det verkeleg.
I dag har vi ikkje gjort nokon ting-i alle fall ikkje noko som er særleg fornuftig og nyttig. Somla litt før vi kom oss av garde for å handle. Vi MÅTTE nemlig kjøpe kaffi, for vi var heilt lens. Og sidan vi må ha kaffi frå El-kjøp, reiste vi i retning Volda- og då var det ikkje så langt til Kina-restauranten. Lenge sidan sist vi var der no. Men vi fekk rette sorten mat, og Nils fekk ekstra mykje ris, som vanleg.
Men før vi kom så langt, hadde vi handla på Amfi, og eg hadde vore på Møre konfeksjon og kjøpt meg ei lys bukse, kan ikkje gå med svarte bukser heile sommaren, heller. Så no er neste prosjekt å legge opp buksa-det tek vel nokre dagar før eg kjem så langt.
Då vi kom heim att måtte vi kvile litt før eg kokte kaffi og serverte jordbær med fløte. Ikkje av eige avl, enno, men det var billege og relativt gode jordbær på Coop i dag.
Så sette eg meg beint ned og las ut boka som Margrete hadde lånt i Volda, og tatt med hit- mens eg strikka på ein lest.
Eg plar rippe alle lydbøker inn på datamaskina, og så får Solveig dei på minnepenn, men eitt spor på plate nr.7 let seg ikkje rippe. Då gjorde eg noko lærerikt. Eg sette meg til med "boka" på øyret og skreiv teksten. Det vart mange pausar, for eg skriv ikkje fort på maskin. Men du verda! Eg oppdaga at det er ein brøkdel av teksten som går inn når ein lyttar vanleg, og så mykje meir som kjem fram når ein skriv. Eg fekk ein liten aha-opplevelse der.
Tidlegare i dag var eg låk i hofta og foten, men no er eg bra. Kan hende det er litt sunt å late seg ? Nils er nokså bra,  blir fort trøtt, men ein kan no ikkje vente anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...