mandag, juni 20, 2016

Dagbok 2016: 20.juni

I dag er det 48 år sidan Margrete kom til verda på sjukehuset på Eid. Men er det noko ein aldri gløymer så er det dagane då barna vart fødde. Nokre dagar før hadde vi site på med Kjell i den svarte Mercedesen hans og køyrt gjennom Lotetunnelen for første gong.Det var også ein milepel. Det var ein fin og varm sommar i -68;  alt det som skjedde i verda nådde ikkje fram til oss, men kanskje har Margrete blitt ein ekte 68-ar likevel? Ein fighter med andre ord.
Vi har ikkje kjøpt blomster til deg i dag, Margrete, men det blir vel eit oppsamlingsheat i løpet av sommaren. Til så lenge kan du beundre den gamle orkideen min som blomstrar på nytt.
Gratulerer med dagen!

Klokka har passert 18.30 og vi har nyss ete middag, trur Nils har sovna på sofaen, ikkje så rart etter ein god porsjon heimelaga fiskesuppe. Ute er det + 15 grader og vi har hatt ei god regnbyge. Ja, det kom vel med regn no, vart nesten sjokka over kor tørt det var ute i dag.
I dag har vi vore i bra form begge to. Før middag klipte Nils plenen ovafor garasjen, og så kom det kjekke folk forbi så vi fekk høyre litt nytt. Eg klipte den andre vesle plenbiten, og brukte så kantklipparen rundt jordbæråkeren m.m. Vi bar ned staurane og nota og fekk gjerda inne bæra våre så ikkje fuglane skal ta dei. Jordbærplantane er friskare enn på mange år, men så har vi vore flinke å vatne. Vi tok det heilt med ro og bevilga oss pausar-ofte. Vi hadde noko kalksalpeter i ein sekk som eg heiv utover for å få bort mosen, så når det lid utpå hausten har vi kanskje ein brukbar plen.
Venta ei stund før eg laga middag, og i dag var det fiskesuppe på menyen, det likar vi begge to. Og det var ikkje "lett"-varianten eg laga i dag.
Dagane går fort, og ein rekk sjeldan over alt ein har lyst å gjere, men i dag har vi i alle fall hatt ein god dag.

Sukkerertene kjem til å vekse fort no viss vi får litt regn av og til. Har no vatna dei med slangen også. Kan ikkje huse sist vi hadde det så tørt som i år.
I går kveld prøvde eg å ta bilde av månen før 
han forsvann bak Melshornet. Merkeleg kor liten han blir på bilde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...