torsdag, juni 16, 2016

Dagbok 2016: 16.juni

Klokka er snart 19.00 , temperaturen er + 19 grader og enda ein nydelig sommardag går mot slutten. Det er fantastiske dagar vi opplever no - med tanke på vêret. Det har vore mykje sol i dag også, men det skyar over av og til. Håper eg berre at det ikkje kjem regn med det første, for no har eg endeleg fått beisa rekkverket. Det var ingen stor jobb etter at Nils hadde funne fram beisen. Nils hatar malinglukt, så han er berre glad til at eg tek den jobben.
Nils var nokså skral på føremiddagen, men han kom seg etter kvart. Kamerat Kjell ringde, han var ute og fiska og hadde fått så mykje at vi skulle få også. Vi fekk ein lyr og ein sei, så no blir det fiskekaker. Nils har ikkje så lyst på fisk for tida, men fiskekaker går ned på høgkant.
Eg gjorde litt hagearbeid: rydding, vatning etc. til Nils vart i form til å fare og handle. Vi var først på biblio og etterpå handla vi på Kiwi-butikken på Vallabøen. Vi hadde med oss massevis av tomme flasker og boksar som vi panta. Det går mykje drikkevarer i varmen. Elles trong vi litt av kvart.
I dag laga eg ein gryterett frå pose igjen, med svin i staden for kylling. "Tikka Masala" blei det i dag. Nils likar mat med smak, for tida.
Etter at vi hadde ete la eg meg på solsenga og sovna (sov dårleg sist natt)- var nesten steikt då eg vakna. Eg begynte på boka "Irene"-som er første boka i ein serie, eg har lese nr.2 før. Og så får vi sjå kor mange det blir til slutt. Det er fransk krim, ganske røft, men godt skrive.
No skal eg rippe dei to andre bøkene eg fekk med heim i dag, det tek si tid. Eg bestiller ikkje bøkene, det er bibliotekarane som legg til sides til meg når dei får noko nytt, som dei trur eg vil ha.
Eg festa trådar på fire par lestar i går kveld, så no har eg lagt opp nytt "spøt"-brukar å strikke mens eg rippar bøker-ja, og så har eg gjerne ei lydbok på øyret også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...