fredag, juni 10, 2016

Dagbok 2016: 10.juni

Klokka er 19.45, temperaturen er + 16 grader C og det har vore ein fin dag. Den kalde vinden har ikkje vore her i dag, så det har vore sommar, sjølv om det heller ikkje har vore den store varmen.
Som forventa var Nils veldig sløv i dag, særleg på føremiddagen, seinare vart han betre.
Eg vaska først golv, så var eg ute i hagen og jobba ei stund så Nils fekk fred. Eg klipte kantar, vatna etc. Etterpå støvsuga eg teppegolva.
Men eg fekk også høve til å ligge på solsenga ei stund og lese ferdig boka mi. Har halde på med den altfor lenge og var lei heile boka.
Mot kveld var eg ein liten tur ut att og klipte med kantklipparen. Den går på batteri og det må som regel laddast etter 15-20 minutt, så eg må ta kantklippinga i etappar.
Elles har det ikkje hendt så mykje i dag-og godt er det. No blir det vel TV resten av kvelden.
Vil nytte høvet til å ønske alle ei god helg. Dei fleste barnebarna er ferdige med eksamenane sine no, så dei og kan få nyte finevêret.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...