onsdag, april 06, 2016

Dagbok 2016: 6.april

Klokka er snart 20.00, temperaturen er ca +9 grader C og det regnar litt, Før middag var det opplett og eg trudde eg skulle klare å komme meg ut og gjere litt hagearbeid, men slik vart det ikkje.
Nils reiste til Volda før middag for å ta 1/2-års-sprøyta si. Eg nytta høvet til å vaske bad og kjøkken, så no er eg ferdig med "fredagsvasken" for denne gong.
Så hadde eg ein del "kontorarbeid" for pensjonistlagt, som eg fekk unna før middag. Nils fann lange i frysaren, så vi fekk oss ein fiskemiddag.
Sidan eg sov dårleg sist natt blei det pause på sofaen i dag. Eg låg og høyrde på lydboka mi, men fann ut at mykje hadde gått inn eine øyret og ut att det andre, så eg sette meg til å strikke framfor datamaskina mens eg høyrde bok. Held på med lest nr.4 no. Det garnet er så godt å strikke, og så er det litt spenning med å få mønsteret til å stemme.
Neste veke blir det pensjonistmøte, men vi måtte flytte møtet frå onsdag - til fredag den 15. april. Såg i avisa at klassen til Eirik skal ha "12-konsert" i kyrkja komande laurdag - då må vi prøve å stille opp.
Sidan eg ikkje har vore ute for ei dør i dag, har det ikkje skjedd all verda. Og godt er det.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...