torsdag, april 28, 2016

Dagbok 2016: 28.april


Klokka er ca 18.45. Temperaturen er + 12,5  grader C, max temp i dag var + 16 grader. Det har vore lettskya og fint.
I dag hadde vi oss ein runde for å handle f.m. Mellom anna var vi på El-kjøp og hamstra kaffi.
Då vi kom heim laga eg ein lettvint middag av ein boks Trondheims Sodd+ diverse grønnsaker m.m. Såkalla spikersuppe.
Etterpå la eg meg ut på altanen ei stund på solsenga -det var fint og varmt.
Etter at vi hadde drukke kaffi skulle eg ut og rake litt, men så blei det så interessant borte hos naboane. Dei skulle felle ei bjørk, som skygga både for dei og oss. Det gjekk heilt fint å felle den. Fint å få den vekk før lauvet kjem. Eg skulle ta bilde av hendinga, som vanleg, men der var kamera tomt for straum, og eg måtte vere snar. Tok minnebrikka frå kamera og sette det inn i eit anna fotoapparat. Bilda vart ikkje gode, men betre enn ingen ting.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...