onsdag, mars 09, 2016

Dagbok 2016: 9.mars

Klokka er 19.30, det har vore skya, men opplett i dag, sola var så vidt framme. Temperaturen er no +4 grader C, max temp i dag var +11 grader.
I dag har eg gjort berre vanleg dagleg husarbeid; oppvask, klesvask, brødbakst etc.- i tillegg har eg strikka ein del. Har lese litt i boka mi mens eg strikka, så no nærmar eg meg slutten.
Nils var ein tur opp i skogen. Ein nokså innhaldslaus dag, eigentleg, men det er heilt greitt.
Vi åt nybakt brød til lunsj og sein middag, så no kjenner eg at eg har gått glipp av middagskvilda.
På TV er det berre sport, så eg trur eg går inn på rommet mitt og strikkar litt. Skal vere glad når det blir slutt på VM-så vi kanskje får sjå noko skikkelig på TV.

Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...