tirsdag, mars 22, 2016

Dagbok 2016: 22.mars.

Klokka har bikka 17.30. Ute er det overskya og litt regn, men det virkar litt lysare no enn tidlegare i dag. Temperaturen er + 7 grader C.
Hadde i grunnen tenkt å handle i dag og vaske i morgon, men eg ombestemte meg. Derfor vart det vasking og støvsuging på føremiddagen i dag- og så skal vi handle inn mat etc. i morgon. Kan vere like greitt det. Eg var veldig effektiv frå morgonen av og fekk skikk på "huset" før lunsj, men så gjekk lufta ut av ballongen og eg somna på sofaen etter lunsj. Til mi unnskyldning kan eg halde fram at eg sov dårleg sist natt. Eg trudde eg skulle trenge mindre sømn når eg vart gammal, men slik er det ikkje.
No har eg hatt ei stund med lydboka mi, og så skal eg vaske håret og shine meg opp, slik at eg er kjempeklar til å fare på butikken i morgon og handle før det store rushet set inn.Har laga meg ei bra liste.
I kveld blir det vel meir TV- krim og anna. Eg har sett veldig lite TV i vinter, fordi eg ikkje bryr meg om å sjå sport, men så har eg i staden fått lese ganske mykje. Når ein ikkje har vore lenger enn ut på trappa, skjer det ikkje så mykje som er verd å skrive om , så dette er berre eit lite livsteikn.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...