lørdag, februar 27, 2016

Dagbok 2016: 27.februar

Klokka er18.40, temperaturen er + 2 grader C, og det er stort sett opplett. Elles har det både sludda og regna i dag, men ikkje så mykje. 
Også i dag vart det snømòking mykje av føremiddagen. Nils tok seg av tunet, eg tok trappa, altanen og div. anna. Snøen var nesten på sørpestadiet.Om tung!
Etterpå vart det ein tur til Vik for å hente bøker på biblioteket og handle litt mat og anna på Coop. Då vi kom heim kokte vi poteter og hadde spekemat til middag, til dessert åt vi opp riskremen frå i går. Så no har vi ingen restar att, og bra er det.
Eg sette meg til å rippe bøker etter middag - mens eg strikka og høyrde lydbok. Er ikkje heilt ferdig med lydboka mi enno, men håper å få lese den ut før TV-programma tek til. Skal legge dei nye bøkene over på minnepenn til Solveig.Veit ikkje om Margrete er interessert? Ofte les vi same bøekene alle tre, og som regel likar vi dei same, eller ev. mislikar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...