onsdag, februar 24, 2016

Dagbok 2016: 24.februar



Klokka er 16.15, temperaturen + 2 grader . Akkurat no er det visst pause, elles har det snødd det meste av dagen.
Eg gjekk ut og henta Regionavisa etter frokost, og då tok eg med kamera, for å ha eit prov på korleis det såg ut her då.
Både Nils, leigebuaren og eg hjelpte til å få snøen vekk, og i 12-tida var det fint mòka.
Eg rakk også å bytte på sengane, vaske golva på soverom, bad og kjøkken før vi åt middag. Då var ryggen skral!Middagen i dag vart restar frå i går, og vi vart godt mette i dag også.
Eg hadde sett på vaskemaskina i god tid så eg fekk putta kleda i trommelen før eg la meg på sofaen. Eg gler meg  til vêret blir slik at eg kan tørke klede ute- det har vore lite høve til det i vinter. No har eg lagt i hop ein klesvask og maskin nummer to er i gang.
Mens vi kvilte litt etter middag, kom plogen, og så var det berre for Nils og mòke på nytt. Reine sisyfosarbeidet.
Elles har eg felt av ein lest, og skal begynne på nummer to, men må vere litt forsiktig med ryggen min, så eg kan ikkje strikke så mykje eg vil.

                            Bilda:  Vegen  til postkassa

1 kommentar:

solveig sa...

Hos oss regnar det! Eg er glad eg ikkje må til å moke!

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...