søndag, februar 21, 2016

Dagbok 2016: 21.februar


Klokka er19.30. Temperaturen er + 2 grader C. Somme gonger er det snø som dalar ned, ande gonger regn eller sludd. Slik har det vore i heile dag.
Føremiddagen var veldig roleg her hos oss, Nils såg på TV og eg las i ei bok. Litt før klokka 14 gjorde vi oss klar og reiste til Hareid, der vi var invitert til middag hos Solveig og familie. Vi fekk nydelig mat, som alltid; Kjøtt og kjøttkaker i brun saus. Håkon hadde fått bestemme menyen sidan han var heime på besøk. Han held elles til i Oslo.
Dessertar og kaffi fekk vi også + mykje prat. Sjølv fekk eg "morsdagsblomst" av Solveig, ei veke etter dagen, men like kjært for det. Eg er glad i blomster, og akkurat no hadde eg ikkje så mange som er noko stas med.
I kveld har vi blinka oss ut nokre program vi skal sjå på TV, noko på direkten, og noko må vi ta opp.
Håper det blir nokre fine dagar også, no når det er vinterferie.

I år fall morsdag og Valentins dag på samme dag. Denne fekk eg av Solveig.
I dag kan vi gratulere Henning med 12-årsdagen, Hilde Helen med 46-årsdagen og kong Harald som fyller 79 år.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...