mandag, januar 11, 2016

Dagbok 2016: 11.januar

Klokka er snart 18.00. Temperaturen er 0 grader og det er overskya. Sat og rota med mobilen ein dag, og fann noko som heiter "VÆR" som no ligg på opningssida. Lurer på om eg må betale for det?  Eg får i alle fall ikkje til å fjerne det. Typisk meg.
I dag gjorde vi brennsnuten/ betasuppa  nesten ferdig før vi tok ein tur nedover. Eg hadde ærend på legesenteret der eg fekk utskrift av røntgenundersøkinga 23.nov. Eg var så dum at eg trudde dei ville sende den til meg- men den låg i luka. Så var eg innom fysikalske med rekvisisjon og diagnose, men der var det eit litt underleg system. Har ein rekvisisjon er det lang ventetid, men trening etc. kan ein få på dagen. Ja, eg gjorde no ein avtale med ein av fysioterapeutane eg kjenner frå før.Eg ventar litt med treninga til eg er heilt frisk av forkjølinga i alle fall.
På Amfi hamstra eg hårpleieprodukt på parfymeriet og hadde ein lang prat med butikksjefen som eg kjenner godt frå før.
Mat handla vi på Coop, det var stort sett kjedelige ting.
Då vi kom heim laga vi ferdig suppa, men utsette måltidet til ca 15.30 då Margrete kom. Det var hennar tur å køyre jentene på ballett i dag.
Det var godt å kome seg ut aldri så lite i dag, og det var ikkje kaldt. Har ikkje vore ute for ei dør på ei veke. I dag har det i grunnen vore akkurat passelig temperatur, men det kjem til å bli mildare etter kvart - i følge mobilen min.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...