onsdag, desember 30, 2015

Dagbok 2015: 30.desember


Klokka er 17.30, temperaturen er +14 grader C, det er opplett og vind.Det vart brått slutt på vinteridyllen. Bilda tok eg på trappa i 15-tida. Lenger har eg ikkje vore i dag. Sov til nærmare 10 i dag, så eg fekk tatt att det forsømte frå natta før. Var tett i nasa og sår i halsen med det samme eg stod opp, men det gjekk over.
Har ikkje gjort så mykje til nytte i dag. Strauk dukane frå "juleselskapet" og litt anna. Øystein og Einar kom og henta bilen når det lei litt på dag. Nils hadde eit ærend nedover og eg laga middag. Fann eit par restar med karbonadar og så hadde vi ein stor pose med ferdigrensa blomkål som ikkje vart brukt 2.dag, så det blei blomkålsuppe i dag. Eg er glad for alt vi kan bruke av lageret vårt.
Elles les eg lydbok og strikkar litt innimellom.Nils har gått løs på ein pose med nøtter.
Bilda vart tatt rett før kl.15.00.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...