mandag, desember 21, 2015

Dagbok 2015: 21. desember






I dag, 21.desember, kl.14.00, var det så lyst at eg fekk tatt desse bilda.Legg merke til at snøen i fjella er nesten borte. Temperaturen er + 8-9 grader C.

Klokka er nosnart halv 9, temperaturen + 7,2 graderC.
Margrete og Ingeborg reiste nettopp, dei var innom og henta julegåver etc. etter å ha vore på Hareid i dag. Nils og eg har gjort lite og ingenting i dag, for Nils var plaga med rygg og fot, så vi utsette handlinga av mat. Det er stort sett det vi har att. Og så må eg vel vel vaske og støvsuge litt. Når vi ikkje skal vere heime sjølve, og ikkje ventar gjestar før 2.juledag, så er det ikkje så mykje å stresse med.
Det einaste nyttige eg har gjort er å ordne med klesvask og strikke. Til middag hadde vi "julepølser" med mandelpoteter og kålrabi-vi må ete av det vi har i hus.
Innimellom har eg vore inne på datamaskinene og "rydda" litt der. Og så har vi sett TV på dagtid, noko vi sjeldan og aldri gjer.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...