søndag, desember 20, 2015

Dagbok 2015: 20.desember


Klokka er 20.00, temperaturen ute er +9,2 grader, og det er framleis mørkt og vått.
I år er solsnu den 22.desember, så vi kan snart sjå fram mor lysare tider.
Eg kan ikkje skryte av å ha vore  ei god husmor i dag. Hadde eit par små jobbar eg fekk unna før middag. Blant anna skreiv eg julebrev på data. Eg veit at mange mislikar å få slike, og ikkje alle opnar dei. Men eg har ikkje trott til å skrive mengdevis med julekort, så det får vere som det er. Take it or leave it.
I dag har det vore mykje sport på TV, så Nils har halde seg i ro, håper det gjer godt for foten hans.
Og når han ser TV får eg "fred" til å lese bøker, så i dag har eg lese ut Mios blues-dvs. eg vart tom for straum då der var to spor igjen, men det ser ut til at helten overlever denne gongen også. Det plar vere slik i krimbøker.
Nils kokte salta lange i dag, han trivst best med å ete fisk, og heldigvis likar eg det også.
Resten av kvelden blir det vel ein del TV, for eg har følgt med i den tyske serien, enda eg synest den er nokså brutal. Det blir mykje mord og drap både i bøker og på TV.  ser Eg ser fram til å lese noko som er litt mindre blodig.
No var Matias på døra med ei fin blomsterkorg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...