fredag, oktober 02, 2015

Dagbok 2015: 2.oktober

Klokka har passert 18.30, og vi er nettopp ferdige med middagen, som i dag bestod av steikt sei. Om ei lita stund blir det kaffi.
Ute er det overskya og regn - eg er ikkje frista til å gå ut. Det blir vel å benke seg framfor TV- en resten av kvelden.
I dag før middag sette eg meg til for å skrive referat, men hadde ikkje skrive mange linjene før telefonen ringde. Nils har bestilt sørvis på bilen  neste måndag, men så måtte dei scanne lakken, fordi dei skal reparere in liten skade.
Dermed heiv eg meg rundt og vart med, så fekk vi handle med det samme. Nils skulle kjøpe poteter på torget, og eg skulle handle på rabattlappane på Coop + litt til.
Vi var relativt snare å komme oss heim att, og eg heldt fram med å skrive. Synest av referata mine blir veldig kjedelege etter kvart, har liksom hamna i eit spor. Då eg var ferdig med "kladden" åt vi lunsj, og etterpå var det pause.
Så vart det litt multitasking før eg laga middag; mens eg strikka og høyrde lydbok, rippa eg to bøker inn på datamaskina. Det gjekk bra.
Neste veke er det haustferie her i distriktet, og då skal nokre i familien på tur. Vi blir nok heime den veka også. Ønsker alle god helg og god ferie, og god tur til dei som skal ut og reise.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 11.mai

Klokka er no 16.48,temperaturen ute er + 16 grader, det er overskya men ikkje nemnverdig dråper frå himmelen. I dag hadde eg tenkt å køyre f...