torsdag, oktober 29, 2015

Dagbok 2015: 29.oktober



Klokka er 16.15. Det har delvis skya over og sola er vekk. Kvelden kjem tidlegare for kvar dag.
Det har vore fint vêr i dag også, men vi vakna til rim på taka, no er temperaturen +6 grader.
Dagen starta med det årlege besøket av gartnaren, som brukar å klippe det yngste plommetreet. Neste år håper eg det kjem plommer på det.
Nils begynte å tømme kompostkassa, mens eg støvsuga inne.
Vi skulle vere på biblioteket klokka 12.00, og eg måtte dusje og vaske håret først. 
På Kulturhuset var det eit møte med lærarar og politikarar; lærarane hadde fått beskjed om å ta med seg matpakke, politikarane fekk mat på staden. Det var ein tidlegare kollega som fortalde det. Han berre flira av det.
Eg var innom biblio og lånte "De usynlige" som eg rippa inn på maskina, så har eg begge bøkene klar når eg skal lese dei om att.
I går begynte eg på Vetle Lid Larsen si bok om faren. Eg held no på med CD tre av fire.
Etter møtet handla vi litt på Kiwi og reiste heim og åt kald makrell. Etterpå vart det pause+ kaffi. No er Nils komen ut til kompostkassa si igjen. Han skal flytte den-litt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...