onsdag, august 26, 2015

Dagbok 2015: 26.august.

Klokka er 19.20. Temperaturen ute er + 18 grader C, det er overskya, men ganske fint. Før  middag regna det litt av og til.
Nils var tidleg oppe i dag også, ikkje for å fiske, men for å ta blodprøver på legesenteret. Han har time for rutinekontroll hos fastlegen komande mandag.
Eg var ikkje heilt i form etter storjobbinga i går, men det rekna eg i grunnen med. Den første jobben min i dag var å skrive førehandsomtale til avisa, men aller først måtte eg sjekke at programmet var på plass. Skreiv også referat frå styremøtet vi hadde sist mandag.Dette kallar eg "kontorarbeid"-det har eg hatt ferie ifrå lenge no. 
Nils hadde noko fisk som høvde til fiskemat, lyr og sei, så eg laga nokre fiskekaker. Laga ca 50 stk., det er nok. Likar ikkje så godt gamle fiskekaker, best er dei før dei har vore i frysaren, så vi måtte ha ein porsjon til middag i dag.
Vi hadde relativt tidleg middag, og etterpå måtte vi kvile litt. Ryggen min er ikkje god! Etter at vi hadde drukke kaffi, var vi ute i hagen og jobba. Nils klipte plenar, men eg berre smårydda litt.
Ein relativt roleg dag i pensjo-heimen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...